Tuesday, October 1, 2013

Selamat Menduduki PMR



Mulai 2 Oktober, semua murid tingkatan 3 seluruh negara akan mula menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR). Peperiksaan ini akan berlangsung sekitar dua minggu lamanya.



Kepada semua murid yang bakal terlibat dengan PMR di seluruh negara, khususnya murid di sekolah tempat saya sedang bertugas, saya ucapkan selamat menempuh peperiksaan tersebut. Saya yakin, semua murid sudah membuat persediaan rapi untuk menghadapi peperiksaan berkenaan. Pesanan dan taklimat daripada semua guru yang terbabit juga sudah dilaksanakan. Kini terserah sepenuhnya kepada murid itu sendiri untuk meraih bentuk kejayaan yang diidamkan. Saya juga yakin, para ibu bapa yang terlibat juga sudah membuat persediaan rapi bagi memastikan anak-anak mereka dapat menduduki peperiksaan dengan tenang dan bersemangat.



Kepada semua murid, saya mendoakan semoga kalian akan beroleh kejayaan yang cemerlang kelak.

No comments: