Wednesday, October 3, 2012

Berita Petang

Esah Md Zain Kembali Ke Rahmatullah
Pagi tadi, saya menerima SMS yang memaklumkan bahawa Esah binti Md Zain telah kembali ke rahmatullah. Esah merupakan salah seorang rakan saya di sekolah rendah dahulu. Walau bagaimanapun, selepas alam sekolah menengah, saya telah terputus hubungan dengan beliau hinggalah ke hari ini apabila saya menerima berita tentang kematian beliau. Esah merupakan seorang yang berasal dari Kelantan.
Tiada berita lanjut mengenai kematian beliau seperti meninggal di mana dan sakit apa. Terima kasih saya ucapkan kepada Saudara Muhammad bin Mohd Ali atas SMS yang telah beliau kirimkan untuk berkongsi berita berkenaan.
Semoga roh Allahyarhamuha sentiasa dicucuri rahmat sepanjang masa, insha-Allah.
Alfatihah ......
Salam dari Bandaraya Melaka.

No comments: