Sunday, August 1, 2010

Selamat Datang Ke Dunia Maya

Sebentar tadi, apabila saya mengunjungi laman sesawang salah seorang anak murid saya, saya mendapat maklumat bahawa ada seorang lagi anak murid saya yang baru sahaja mempunyai blognya sendiri. Anak Murid yang saya maksudkan ialah Low Kian Tat.



Low Kian Tat ialah pelajar tingkatan 5 tahun ini. Dunia pembelajaran yang telah beliau tempuhi semasa di sekolah ini mempunyai keistimewaan yang tersendiri. Pembelajarannya di sekolah ini telah bermula apabila beliau ditempatkan di kelas D, iaitu semasa di tingkatan 1. Kini dengan berkat usahanya yang tidak pernah kenal jemu dan bosan, akhirnya beliau telah berjaya menempatkan dirinya di kelas B.

Saya sempat mengunjungi blognya dan telah mengikuti tulisannya. Beliau baru sahaja melalui suatu pengalaman yang cukup bermakna bukan sahaja untuk dirinya, tetapi juga untuk jadi iktibar, panduan dan motivasi buat kita semua.

Kepada Low Kian Tat, diucapkan selamat datang ke dunia maya. Kepada Lok Weng Hang, terima kasih diucapkan kerana berkongsi info ini.

Kepada sesiapa yang berminat untuk berkunjung ke laman sesawang Low Kian Tat, sila layari http://www.nightangel-kian.blogspot.com, atau klik (enter untuk pengguna perisian pembaca skrin) pada low kian tat yang tersenarai pada Laman Sesawang Kendalian Blogger Cacat Penglihatan di blog ini.

Mari sama-sama kita semarakkan dunia siber!

No comments: