Thursday, September 6, 2012

Selamat Berblog Kepada Blaise Yong


Sekitar dua hari lalu, saya dapat maklumat bahawa salah seorang bekas anak murid saya baru sahaja mempunyai blog sendiri. Bekas murid yang saya maksudkan ialah Blaise Yong Jih Jee.



Minat Blaise Yong terhadap ICT memang tiada taranya. Adakalanya minatnya yang tinggi sedikit membuatkan beliau teralpa dengan pelajarannya, tapi ia tidaklah kritikal.

Saya tidak boleh ucapkan “Selamat datang ke alam maya sebagaimana biasa” kerana Blaise Yong sudah pun berada di alam maya menerusi kaedah lain. Apa yang belum beliau ada selama ini ialah blog. Jadi, kepada Blaise Yong, saya ucapkanselamat berblog. Bersama-samalah kita semarakkan dunia maya ini menerusi kaedah blog.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada Mohamad Razlan kerana sudi berkongsi maklumat di atas dengan kita semua.

Sesiapa yang berkesudian, silalah lawati www.kenatembak.blogspot.com


No comments: