Wednesday, July 1, 2015

Selamat Bertugas Semula Di PERTIS




Hari ini, 1 Julai 2015, Tn Hj Muhammad Lee telah melapor diri untuk bertugas semula di Persatuan Orang-orang Cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS). Selaras dengan kebolehan dan minat beliau, Tn Hj Muhammad Lee telah ditempatkan di bahagian penerbitan, PERTIS. Kalau saya tidak silap, beliau akan mengendalikan bahagian penerbitan melalui pejabat di Brickfields.



Mungkin ramai sudah maklum, Tn Hj Muhammad Lee pernah bertugas di PERTIS dari tahun 2004 hinggalah ke pertengahan tahun 2012. Pada tahun 2012, beliau telah mengambil keputusan untuk meninggalkan PERTIS dan bertugas di sebuah organisasi lain. Namun demikian, setelah setahun beliau bersama organisasi tersebut, Tn Hj Muhammad Lee telah meletakkan jawatan dengan sebab tertentu. Setelah dua tahun selepas perletakan jawatan berkenaan, kini Tn Hj Muhammad Lee kembali bertugas semula di PERTIS. Beliau ditempatkan semula di portfolio lamanya, iaitu di bahagian penerbitan PERTIS.

Semoga pengalaman sebelum ini akan lebih mematangkan Tn Hj Muhammad Lee dalam mengambil apa jua keputusan pada masa hadapan. Mungkin benar kata orang bijak pandai, pengalaman silam akan lebih mematangkan kita pada masa akan datang.

Walaupun saya tidak lagi berada di barisan kepimpinan tertinggi PERTIS hari ini, namun begitu saya berpendapat kemasukan semula Tn Hj Muhammad Lee di PERTIS akan memberi manfaat yang besar kepada persatuan berkenaan. Pengalaman, minat, kemampuan serta komitmen beliau dalam tugas merupakan aset berharga yang akan mengungtungkan PERTIS sendiri. Semoga dengan kehadiran semula Tn Hj Muhammad Lee di PERTIS khususnya di bahagian penerbitan akan melonjakkan lagi aktiviti PERTIS pada masa hadapan.

Kepada Tn Hj Muhammad Lee diucapkan selamat bertugas semula di PERTIS.


No comments: