Wednesday, May 26, 2010

Selamat Datang Ke Dunia Maya

Terlebih dahulu, saya ingin memohon ribuan kemaafan kepada para pengunjung Besiwaja kerana sudah 10 hari saya tidak mengemas kini blog ini. Bukannya tak ada perkara yang hendak ditulis, tetapi oleh kerana kesibukan yang begitu memuncak, maka saya tidak dapat memperuntukkan waktu yang secukupnya untuk mengemas kini blog ini.

Sebentar tadi, tatkala saya singgah di blog salah seorang anak murid saya (Lok Weng Hang), saya terbaca mengenai kewujudan satu lagi blog baru kendalian seorang lagi anak murid saya, iaitu Ahmad Shahide bin Roslan. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Lok Weng Hang kerana berkongsi maklumat ini untuk manfaat bersama.



Ahmad Shihide merupakan rakan sekelas dengan Lok Weng Hang. Beliau merupakan seorang pelajar yang sangat komited dengan pelajarannya dan tidak keterlaluan jika saya katakan beliau juga merupakan antara ayam tambatan dalam kalangan murid-murid tingkatan 5 tahun ini. Murid yang berpenglihatan terhad (rabun) ini juga disenangi oleh rakan-rakannya.

Kepada Ahmad Shahide, diucapkan selamat datang ke dunia maya. Adalah diharapkan semoga Ahmad Shihide akan mampu menjadi warga dunia maya yang bertanggungjawab, berpendirian, menjunjung prinsip kebenaran dan jangan sekali-kali takut untuk menyampaikan kebenaran.

Kepada yang berminat, silakanlah kunjungi blog Ahmad Shihidi di http://www.shidimt.blogspot.com, atau klik (enter bagi pengguna cacat penglihatan) pada ahmad shihide di bawah Laman Sesawang Kendalian Blogger Cacat Penglihatan pada pautan di bawah blog ini.

No comments: