Tuesday, August 30, 2011

Salam Aidil Fitri



Allahu akbar! Allahu akbar! Allahu akbar!
Walillahilhamd!




Setelah sebulan kita menjalani ibadah puasa, kini tiba pula satu lagi anugerah Allah buat para muslimin, iaitu kehadiran bulan Syawwal. Ia adalah anugerah kepada kejayaan kita mengharungi bulan puasa serta kejayaan kita dalam memanfaatkan semaksimumnya keberkatan bulan berkenaan.



Bersempena dengan kedatangan hari raya aidil fitri, saya mengucapkan selamat menyambut hari raya aidil fitri khususnya kepada kedua-dua ibu bapa saya, ibu mertua saya, seluruh kerabat, saudara-mara sama ada di sebelah saya mahupun di sebelah isteri saya.



Ucapan selamat hari raya juga saya tujukan kepada seluruh rakan setugas, anak-anak murid serta warga sekolah SMPK Setapak, Kuala Lumpur.

Ucapan selamat hari raya turut saya tujukan kepada pengikut (followers) serta seluruh pengunjung blog ini. Terima kasih di atas sokongan anda selama ini.



Saya juga ingin mengucapkan selamat hari raya kepada seluruh muslimin dan muslimat di mana jua berada.



Pada kesempatan ini saya sekeluarga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas apa jua kesilapan, kesalahan atau kekhilafan yang telah kami lakukan selama ini, sama ada yang disengajakan atau tidak. Memanglah, bumi mana yang tidak ditimpa hujan dan lautan mana yang tidak bergelombang, begitulah juga dengan saya sekeluarga.



Salam dari Kuantan.

No comments: