Wednesday, February 6, 2013

Azli Paat Kembali Ke Rahmatullah








Sebentar tadi, saya mendapat maklumat bahawa Azli Paat telah kembali ke rahmatullah. Azli merupakan seorang personaliti yang cukup terkenal dengan kemahiran dalam bidang ICT. Beliau akan muncul menerusi Bernama Radio 24 dengan mengendalikan rancangan ICT Dan Anda pada setiap pagi, Isnin hingga Jumaat bermula jam 7.40 pagi hingga jam 8.00 pagi.




Menurut sumber berita, beliau telah menghembuskan nafas terakhirnya sekitar jam 8 lebih malam sebentar tadi. Menurut sumber itu lagi, beliau hanya mengalami demam biasa sahaja sebelum menghembuskan nafas terakhirnya. Pagi tadi pula, beliau tidak dapat mengendalikan rancangan ICT Dan Anda sebagaimana biasa kerana kurang sihat. Beliau (Azli) telah pun mengendalikan rancangan ICT Dan Anda menerusi Bernama Radio 24 sekitar 5 tahun lamanya. Menurut maklumat yang saya perolehi, jenazah beliau akan dikebumikan esok di Batu Pahat.


Semoga Allahyarham akan tergolong dalam kalangan para solihin dan mendapat rahmat di sisi Allah. Kepada seluruh ahli keluarganya, saya mengucapkan takziah.

Alfatihah ....


No comments: