Saturday, February 9, 2013

Salmah Ismail Kembali Ke Rahmatullah



Sebentar tadi, saya mendapat berita bahawa Pn. Salmah Ismail telah kembali ke rahmatullah. Menurut maklumat tersebut, beliau telah menghembuskan nafas terakhirnya di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) iaitu sekitar jam 7 pagi tadi. Menurut maklumat itu lagi, beliau sudah pun dimasukkan ke wad sejak beberapa ketika akibat beberapa penyakit yang beliau tanggung.


Pn. Salmah Ismail merupakan isteri kepada En. Razali. Beliau juga merupakan salah seorang ahli Persatuan Orang-orang Cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS) yang aktif terutamanya semasa beliau sihat. Saya agak kerap juga menemui beliau dalam beberapa program anjuran PERTIS.


Sewaktu info ini saya tulis, jenazah dalam perjalanan ke Puchong. Menurut maklumat di sanalah juga jenazah akan disemadikan.


Kepada En. Razali serta seluruh keluarga Allahyarham, saya ucapkan takziah. Bersabarlah dalam menempuh ujian dari Allah ini. Hari kita untuk mengikuti jejak Allahyarham juga kian hampir.


Kita sama-sama berdoa ke hadhrat Allah semoga roh Allahyarham akan ditempatkan bersama-sama dengan mereka yang mendapat keredhaan Allah hendaknya.


Alfatihah ....






No comments: