Tuesday, September 17, 2013

Sesi Promosi Dan Demonstrasi Pen Pembaca Alquran Untuk Golongan Cacat Penglihatan



Sebagaimana yang pernah saya tulis menerusi blog ini beberapa hari lalu, Syarikat Altasneem Malaysia Sdn Bhd telah berjaya menghasilkan pen pembaca Alquran untuk mereka yang cacat penglihatan. Persatuan Orang-orang cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS) telah turut sama memberikan pandangan serta nasihat kepada syarikat berkenaan dalam penghasilan pen berkenaan.

Untuk tujuan mengenengahkan pen pembaca Alquran berkenaan kepada pengguna sasarnya, maka satu sesi promosi dan demonstrasi penggunaan pen tersebut akan diadakan pada 28 September 2013 (Sabtu). Atas permintaan ramai, sesi berkenaan akan diadakan di Lecture Room, Tingkat 2, Kompleks MAB, Brickfields, Kuala Lumpur. Manakala waktu sesi pula adalah di antara jam 2.15 petang hingga jam 5.15 petang.

Di samping usaha promosi dan demonstrasi penggunaan, pen berkenaan juga boleh terus dibeli oleh sesiapa sahaja yang berminat. Seperti yang telah saya tulis sebelum ini, pen berkenaan didatangkan dalam dua bentuk pakej, iaitu yang berharga RM 150.00 dan juga RM 250.00. Para pengunjung yang datang boleh menyaksikan sendiri perbezaan antara kedua-dua pakej berkenaan. Di samping itu, pihak pengeluar juga bersedia dan berlapang dada untuk mendengar sebarang ulasan atau cadangan untuk menambah baik lagi pen berkenaan di masa-masa akan datang.

Marilah kita bersama-sama hadir ke sesi promosi dan demonstrasi pen pembaca Alquran untuk golongan yang cacat penglihatan yang akan diadakan pada tarikh, masa dan tempat sebagaimana yang tertera di atas. Ia dibuka untuk semua sama ada yang tidak berpenglihatan mahupun yang berpenglihatan. Sesi ini dianjurkan oleh Syarikat Altasneem Malaysia Sdn Bhd dengan kerjasama daripada Persatuan Orang-orang Cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS).

No comments: