Tuesday, September 16, 2014

Menghadiri Majlis Perkahwinan Anak En. Hanafiah Didok




Siang tadi, saya berkesempatan menghadiri majlis perkahwinan anak En. Ahmad Hanafiah Didok di Paya Pulai, Temerloh. Majlis telah berlangsung di sekitar kediaman En. Ahmad Hanafiah.



Saya dan isteri tiba ke lokasi majlis memang lewat iaitu sekitar 2.50 petang. Jadi tidak hairanlah suasananya sudah lengang. Ramai tetamunya sudah pun kembali ke rumah masing-masing. Walau bagaimanapun, En. Ahmad Hanafiah tetap mengalukan kedatangan saya dengan mesra. Makanan yang sedap pun masih ada lagi.



En. Ahmad Hanafiah merupakan Setiausaha Persatuan Orang-orang cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS) Pahang. Kami sudah saling mengenali antara satu sama lain sejak sekian lama. Kebetulan siang tadi saya dalam perjalanan kembali semula ke KL dari Kuantan. Jadi saya berkesempatan untuk singgah ke majlis berkenaan.



Kepada En. Hanafiah, terima kasih kerana sudi mengundang saya ke majlis perkahwinan anak lelakinya. Saya juga ucapkan selamat mendapat menantu kepada beliau. Kepada mempelai, kami doakan semoga kekal bahagia dalam rahmat dan barakah Allah hingga ke syurga.


No comments: