Tuesday, June 4, 2013

Selamat Pengantin Baru



Pada hujung minggu lepas, sekurang-kurangnya terdapat dua mempelai yang telah melangsungkan walimatul urus masing-masing. Mereka merupakan rakan-rakan saya juga. Pada 31 Mei 2013 (Jumaat), Cikgu Zainuddin Ali telah selamat melangsungkan majlis walimatul urusnya bersama-sama pasangan pilihan beliau, Cikgu Latifah. Khabarnya majlis berkenaan telah berlangsung di Machang. Manakala pada 1 Jun 2013 (Sabtu) pula, Cikgu Haji Mohd Hafiz Abdul Rahman telah melangsungkan majlis walimatul urus bersama pasangan pilihan beliau, Mastura di Alor Setar.


Kepada kedua-dua pasangan mempelai, saya memohon berbanyak maaf kerana tidak dapat menghadiri majlis perkahwinan anda semua. Rancangan untuk hadir memang ada, tapi apakan daya, saya hanya mampu merancang sedangkan yang menentukannya ialah Yang Maha Esa. Namun demikian, doa saya sentiasa mengiringi anda tatkala anda memasuki gerbang alam rumah tangga. Semoga anda semua kekal hingga ke syurga serta sentiasa dilimpahi rahmat dan barakah dari-Nya sepanjang masa.


Oleh kerana saya tidak hadir, maka foto anda semua tidak adalah di sini!

No comments: