Monday, June 10, 2013

Rakan-rakan Yang Kembali Ke Rahmatullah




Terlebih dahulu saya mohon berbanyak maaf kerana lewat berkongsi beberapa maklumat dan catatan sehari dua ini menerusi blog ini. Ini disebabkan liputan untuk kemudahan capaian kepada internet bagi pelanggan Celcom di lokasi saya berada iaitu di Institut Latihan Islam Malaysia (ILIM) Cawangan Pantai Timur di Besut, Terengganu amat tidak memuaskan. Justeru saya bukan sahaja tidak dapat menyemak segala email baru yang mungkin saya terima, bahkan saya juga gagal untuk mengemas kini catatan pada blog ini. Hendak kata tak bayar bil, semakan terakhir yang saya buat pada hujung bulan lalu menunjukkan saya terlebih bayar. Kalau ada mana-mana orang Celcom yang terbaca maklumat ini pun bagus juga. Mudah-mudahan adalah rancangan untuk memperbaiki keadaan suatu hari nanti. Siapalah agaknya ADUN dan MP di kawasan ini?


Mudah-mudahan apa yang saya kongsikan ini tidaklah begitu "basi" beritanya.


Dukacita dimaklumkan bahawa Pn. Raimah Md Lazim telah kembali ke Rahmatullah pada 9 Jun 2013 (Ahad). Beliau yang juga merupakan seorang OKU penglihatan telah meninggal dunia pada jam 12.03 tengah malam. Beliau berasal dari Terengganu. Beliau pernah bersekolah di SKPK Princess Elizabeth di Johor Baru untuk pendidikan rendah dan kemudiannya ke SMPK Setapak untuk pendidikan menengah. Beliau merupakan seorang kakitangan awam.


Sementara itu, pada 8 Jun (Sabtu) pula, seorang lagi rakan iaitu Anuar bin Ramlan juga telah kembali ke rahmatullah. Dalam kalangan rakan-rakan yang rapat dengan beliau, beliau juga dikenali dengan panggilan Anuar Tambi

.

Mudah-mudahan kedua-dua roh rakan kita ini akan mendapat keampunan dan rahmat di sisi Allah dan ditempatkan bersama-sama dengan golongan solihin.


Alfatihah ....


No comments: