Saturday, January 14, 2017

Cikgu Yong Meninggal Dunia





Dengan rasa dukacita dimaklumkan bahawa Cikgu Yong Chwan Fwu telah meninggal dunia di Hospital Umum Sarawak sekitar jam 9.40 malam sebentar tadi. Berita sedih ini dikongsikan dengan saya oleh beberapa rakan menerusi SMS.




Saya mengucapkan takziah yang sedalam-dalamnya kepada seluruh ahli keluarga mendiang Cikgu Yong. Saya sendiri merasai kehilangan dengan berita ini. Saya berharap seluruh ahli keluarganya akan tabah di saat-saat yang cukup sukar ini.

Sekiranya masa mengizinkan, saya akan berkongsi catatan ringkas kenangan bersama-sama Cikgu Yong. Kami berdua merupakan penuntut cacat penglihatan pertama di Maktab Perguruan Raja Melewar, Seremban. Bukan setakat itu, kami juga merupakan rakan sebilik ketika menuntut di MPRM.

Sekali lagi saya ucapkan takziah kepada seluruh keluarga mendiang Cikgu Yong.


No comments: