Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru 2012

Hari ini (16 Mei) merupakan Hari Guru peringkat kebangsaan. Ia disambut pada setiap tahun sama ada di peringkat kebangsaan, negeri, daerah dan juga di peringkat sekolah.

Pada kesempatan ini, saya dengan seikhlasnya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru yang telah mendidik saya dari peringkat rendah hinggalah ke peringkat yang tertinggi.

Selain itu, saya juga ingin merakamkan ucapan yang sama kepada semua rakan sejawat yang sedang bertugas.

Saya juga tidak lupa untuk mengucapkan selamat hari guru kepada seluruh warga pendidik di seluruh negara.

Di samping itu, saya juga ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada anak-anak murid serta rakan-rakan yang lain yang telah menghantar ucapan selamat hari guru kepada saya menerusi pelbagai saluran.

Untuk semua, terima kasih saya ucapkan.

No comments: