Saturday, December 31, 2016

Ahmad Abdullah Kembali Ke Rahmatullah




Seawal jam 3.52 pagi tadi, saya telah menerima SMS daripada salah seorang rakan yang memberitahu bahawa salah seorang rakan senasib, Ahmad Abdullah, telah kembali ke rahmatullah pada sekitar 11.30 malam tadi. Saya kurang pasti berapa usia sebenar Allahyarham, tapi saya menjangkakan mungkin sekitar 70 tahun. Allahyarham pernah bertugas di Persatuan Orang Buta malaysia (MAB) untuk satu jangka masa yang lama.

Saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua rakan yang telah berkongsi berita ini dengan saya. Saya tidak dapat menziarahi jenazah Allahyarham kerana pada masa ini saya di Kuantan lantaran ibu mertua saya yang kian uzur.

Kepada seluruh ahli keluarga Allahyarham, saya ucapkan takziah dan sentiasa bersabar dengan pemergian beliau. Marilah kita sama-sama berdoa semoga Allahyarham ditempatkan bersama dengan mereka yang solihin serta diampuni Allah akan segala dosa beliau.

Alfatihah ....



No comments: