Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru

 

            Bersempena dengan sambutan Hari Guru pada hari ini, 16 Mei, saya dengan penuh takzim dan tulus ikhlas ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru saya sejak dari SK Masjid Baru, Princess Elizabeth School (PES) JB, St. John's Institution KL serta para pensyarah di Universiti Malaya dan ketika saya menyempurnakan KPLI di Maktab Perguruan Raja Melewar (MPRM) Seremban.  Tanpa ilmu yang saya terima dari cikgu/prof, rasanya tidak mungkin saya boleh berada di tempat di mana saya berada sekarang.  Walaupun hari ini saya juga sudah bergelar "cikgu", namun saya tidak mungkin mampu untuk menyaingi apatah lagi mengatasi segala kelebihan, ketinggian, kemuliaan serta martabat cikgu/prof yang pernah mencurah ilmu kepada saya dari dunia sampai akhirat.

 

            Saya juga tidak lupa untuk mengucapkan selamat hari guru kepada seluruh warga pendidik serta seluruh rakan sejawat walau di mana kalian berada.

 

            Saya juga ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang telah memberi ucapan selamat hari guru kepada saya sama ada menerusi SMS, email, lisan atau sebagainya.

 

Selamat hari guru semua.

 

No comments: