Monday, January 16, 2012

Fadzli Abdullah Kembali Ke Rahmatullah

Dengan penuh dukacita dimaklumkan bahawa salah seorang sahabat kita, Saudara Fadzli bin Abdullah (Abang Long) telah kembali ke rahmatullah sebentar tadi. Saya telah mendapat berita ini menerusi SMS daripada Saudara Mohd Bukhari Zakaria sekitar jam 1.30 pagi sebentar tadi. Menurut maklumat yang diterima, beliau telah menghembuskan nafas terakhirnya di rumah sewaannya di Brickfields kerana sesak nafas. Menurut sumber, jenazah beliau akan dibawa pulang ke negeri asalnya di Pulau Pinang pagi esok.

Kepada seluruh keluarga Allahyarham, saya sekeluarga mengucapkan takziah. Bersabarlah menghadapi saat yang amat sedih ini.

Kepada rakan-rakan yang lain, marilah bersama-sama kita iringi pemergian Saudara Fadzli Abdullah dengan doa semoga rohnya akan sentiasa mendapat cucuran rahmat daripada Allah setiap ketika.

Sesungguhnya mati itu benar sebagaimana hidup ini adalah benar. Hari ini Janji Allah sudah tiba kepada Allahyarham Saudara Fadzli Abdullah. Akan tiba waktunya janji Allah yang demikian akan tiba kepada kita pula.

Alfatihah ....

No comments: