Sunday, August 19, 2012

Salam Aidil Fitri 1433 Hijrah



Bersempena dengan ketibaan Syawal 1433 Hijrah, saya sekeluarga dengan tulus ikhlas ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidil fitri kepada seluruh umat Islam di mana jua berada. Ucapan yang serupa saya tujukan khas kepada pembaca serta pengunjung blog ini. Ucapan yang sama juga saya tujukan kepada rakan-rakan sejawat, murid-murid atau bekas murid dan sesiapa sahaja yang mengenali saya.

Saya juga tidak lupa untuk mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka yang telah menghantar ucapan selamat hari raya kepada saya terutamanya menerusi SMS. Ingatan kalian amat saya hargai.

Kali ini, saya sekeluarga menyambut hari raya di kampung halaman saya yang terletak dalam daerah Jasin, Melaka. Saya sekeluarga telah pun selamat tiba di kampung sekitar jam 11.00 pagi pada 17 Ogos (Jumaat) lalu.

Mengikut jadual yang telah disusun, saya sekeluarga akan berada di kampung sehingga pagi hari raya ketiga. Pada pagi hari raya ketiga, saya sekeluarga akan kembali semula ke KL atas urusan keluarga. Setelah urusan di KLIA selesai pada tengah hari hari raya keempat, insha-Allah kami akan ke Kuantan pula untuk berhari raya dengan keluarga di sana pula. Mudah-mudahan segalanya akan berjalan dengan baik dan lancar sebagaimana yang telah dirancang.

Kepada semua, selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin.

Salam dari Jasin.

No comments: