Monday, September 15, 2014

Beseri Masuk Wad




Terlebih dahulu, saya mohon maaf jika posting ini agak lewat. Sepatutnya posting ini ddibuat sebaik sahaja saya menerima SMS yang berkaitan. Namun demikian, saya gagal melakukannya semalam lantaran jadual yang penuh hingga ke malam.



Untuk maklumat bersama, Saudara Beseri telah pun dimasukkan ke hospital semalam. Maklumat ini saya perolehi menerusi SMS yang telah dihantar oleh anak beliau kepada saya. Butiran kemasukan Beseri adalah sebagaimana yang terkandung dalam SMS anaknya seperti di bawah ini:


Date:14.09.2014 04:35:44
Salam.ayh saye masuk wad..kene jangkitan kuman yg mnybabkn cirit birit,demam pns,muntah2..dh 3hr ade di wad8td menara timur katil15..terima kasih..


Marilah kita sama-sama cuba ringankan beban rakan kita ini sama ada secara moral dan jika berkemampuan secara material. Mudah-mudahan sokongan ikhlas yang kita berikan akan sedikit sebanyak akan meringkan apa yang sedang ditanggung oleh keluarga ini.


No comments: