Friday, August 21, 2009

Bicara Blog Baru

Selamat Datang Ke Dunia Maya

Sebentar tadi, seorang lagi rakan cacat penglihatan telah menghubungi
saya dan memaklumkan yang dia juga baru sahaja memulakan blog sendiri.
Rakan yang saya maksudkan ialah cikgu Mohd Jais bin Ismail, yang juga
merupakan rakan yang sama tempat bertugas dengan saya. Kebetulan
sewaktu saya mendapat maklumat tersebut dari beliau, saya ada sedikit
masa dan terus masuk ke blognya. saya dapati baru ada dua posting.
Posting pertamanya menyentuh persoalan sosial, manakala posting
keduanya pula mengenai perkara politik.

Di sini, saya ingin mengucapkan selamat datang ke dunia maya kepada
beliau. Saya yakin, dengan kehadiran beliau dalam dunia maya ini,
akan semakin meriah dan akan tambah semaraklah dunia blog orang kita.
Marilah kita sama-sama menyuarakan apa yang benar demi kebenaran dan
demi yang Mencipta kita.

Kepada yang berkelapangan, singgahlah ke www.mesrabicara.blogspot.com
Selain itu, blog beliau ada tersenarai dalam Laman Sesawang Kendalian
Blogger Cacat Penglihatan dalam blog ini.

No comments: