Monday, March 24, 2014

Selamat Pengantin Baru Kepada Nurhafidzah Dan Muhammad Fadhlullah



Semalam (23 Mac), saya dan isteri berkesempatan menghadiri majlis walimatul urus di antara Cikgu Nurhafidzah Azlin binti Md Taha dengan pasangannya Muhammad Fadhlullah bin Afandi. Majlis telah berlangsung di rumah keluarga pengantin perempuan di Keramat, Kuala Lumpur.

(Fidzah dan Fadhlullah atas pelamin bagai pinang dibelah dua)

Saya tiba pada waktu puncak. Maka tidak hairanlah tetamu sedang ramai. Beberapa orang rakan yang turut sama menghadiri majlis yang serupa turut saya temui.

Nurhafidzah merupakan seorang guru yang sedang bertugas di St. John's Institution, Kuala Lumpur. Fadhlullah pula bertugas di Seremban. Fadhlullah juga merupakan bekas anak murid saya lebih 10 tahun yang lalu.












Kepada pasangan mempelai, selamat pengantin baru saya ucapkan. Doa kami semoga kekal bahagia serta dirahmati Allah sampai ke syurga.

No comments: