Wednesday, January 26, 2011

Maklumat Lanjut Mengenai Sesi Demo Penggunaan Panel E-Braille Quran For Teaching Aid

Sebagaimana yang telah saya war-warkan sebelum ini menerusi blog ini, Persatuan Orang-orang Cacat Penglihatan Islam Malaysia (PERTIS) dengan kerjasama pasukan penyelidik daripada Fakulti Kejuruteraan Mekanikal (FKM), Universiti Teknologi Malaysia (UTM) akan mengadakan sesi demo untuk penggunaan panel E-Braille Quran For Teaching Aid. Butiran penganjuran adalah seperti berikut:

1. Tarikh: 1 dan 2 Februari 2011 (Selasa dan Rabu);

2. Tempat: Bilik Enggang, Tingkat 9, Hotel Legend, Kuala Lumpur;

3. Sesi demo akan bermula pada jam 9.00 pagi dan 2.30 petang pada kedua-dua hari berkenaan (setiap sesi akan memakan masa selama 1 jam dan 30 minit);

4. Oleh kerana ruang untuk sesi demo tidaklah sebesar mana, maka mereka yang ingin mengikuti sesi demo berkenaan diharap akan dapat hadir lebih awal untuk membolehkan anda mendapat tempat.

Dengan ini, sekali lagi, saya bagi pihak penganjur ingin mempersilakan semua yang berminat sama ada ahli PERTIS, bukan ahli PERTIS, guru-guru pendidikan khas, golongan berpenglihatan yang berminat, atau sesiapa sahaja untuk hadir bagi menyaksikan demo penggunaan panel E-Braille Quran For Teaching Aid di lokasi dan pada tarikh serta masa pilihan anda.

Insha-Allah, kita jumpa di sana!

No comments: