Wednesday, January 26, 2011

Sekadar Makluman

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada para pengunjung blog ini. Setakat ini saya sendiri tak pasti sudah berapa ramai orangkah yang telah dan pernah mengunjungi blog ini. Setakat ini, biarlah hal sedemikian menjadi teka-teki hatta kepada saya sendiri.

Sememangnya menerusi blog ini juga saya ada memaparkan kisah tokoh tertentu, ataupun kerjaya rakan senasib. Paparan sedemikian telah menarik minat pengunjung teertentu. Justeru, mereka ingin tahu nombor telefon, alamat dan yang seumpamanya daripada saya.

Pada dasarnya saya tiada masalah untuk memberikan kerjasama kepada mereka yang inginkan maklumat lanjut mengenainya. Itu pun setelah mendapatkan keizinan daripada tokoh/orang yang empunya diri.

Walau bagaimanapun, adakalanya permintaan untuk mendapatkan maklumat sebagaimana di atas diajukan menerusi ruang komentar. Saya merasakan (dan dipersetujui juga oleh tokoh/orang yang terlibat) iaitu butiran yang lebih terperinci yang diminta itu tidak begitu sesuai untuk diberikan menerusi ruang yang sangat terbuka.

Oleh yang demikian, kepada para pengunjung yang ingin mendapatkan butiran yang lebih terperinci mengenai tokoh/orang yang saya paparkan menerusi blog ini, bolehlah mengemukakannya terus kepada saya menerusi alamat email saya sebagaimana yang tertera di hujung blog ini. Insha-Allah, setelah mendapatkan keizinan daripada mereka yang berkenaan, saya akan menyalurkan maklumat yang diingini itu terus kepada alamat email mereka yang ingin tahu tersebut.

Sekian dan harap maklum.

(Zakaria)

No comments: