Thursday, December 22, 2011

Tahniah Kepada Yang Berjaya Dalam PMR 2011

Hari ini, keputusan Penilaian Menengah Rendah (PMR) telah diumumkan. Setakat ini, saya belum mencari maklumat penuh mengenai keputusan berkenaan. Namun demikian, saya suka mengambil kesempatan ini utntuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada mereka yang telah beroleh kejayaan dalam keputusan PMR sebagaimana yang telah diumumkan siang tadi.

Dalam kalangan anak buah saya, ada tiga orang kesemuanya yang telah melalui peperiksaan tersebut. Anak buah saya yang terbaik telah berjaya memperolehi 6 A dan 2 B. Apa pun, tahniah kepada ketiga-tiga anak buah saya.

Khabarnya anak Tuan Haji Nazari, presiden SBM, telah berjaya memperolehi straight A. Tahniah Tuan Haji!

Tahniah sekali lagi kepada yang berjaya. Yang kurang berjaya, jangan putus asa. Lipatgandakan usaha lagi dalam tahun-tahun mendatang. Ingat, kegagalan hari ini bukan gagal selama-lamanya, dan kejayaan hari ini juga bukan bererti kejayaan untuk selama-lamanya.

Salam dari Jasin, Melaka.

No comments: